کانون بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی از جامعه دانشگاهی و آحاد مردم جهت مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

استان سمنان
کانون بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی اعلام کرد؛

کانون بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی از جامعه دانشگاهی و آحاد مردم جهت مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

بسیج اساتید دانشکاه ایوانکی ضمن فراخوان شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، از اساتید محترم دانشگاه ایوان کی درخواست می نماید به عنوان یک وظیفه، در این عرصه نقش آفرینی کنند و در این هفته های پایانی بخشی از کلاس درس را به بازگویی اهمیت مشارکت در انتخابات و دعوت به خیر که همان شرکت حدأکثری در پای صندوق های رأی می باشد، اختصاص دهند.

به گزارش نهضت استادی بسیج استان سمنان، بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی طی پیامی از عموم مردم و دانشگاهیان جهت مشارکت در انتخابات دعوت کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

شرکت در انتخابات نه تنها به‌عنوان وظیفه اجتماعی؛ بلکه وظیفه الهی ماست.

28 خرداد روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام، به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان بویژه اساتید محترم در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر فرهیخته کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

بدینوسیله از اساتید محترم دانشگاه ایوان کی درخواست می نمائیم به عنوان یک وظیفه، در این عرصه نقش آفرینی کنند و در این هفته های پایانی بخشی از کلاس درس را به بازگویی اهمیت مشارکت در انتخابات و دعوت به خیر که همان شرکت حدأکثری در پای صندوق های رأی می باشد، اختصاص دهند.

تأکید می شود به هیچ عنوان جانب داری و حمایت از کاندیداهای محترم صورت نپذیرد و صد البته پیرامون حضور باشکوه در انتخابات، گفتمان صورت پذیرد. به دانشجویان عزیز و نسل آینده ساز کشور عزیزمان تببین نمائید که درست است به واسطه برخی قصور ها و مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی، چهره آیینه کشورمان غبارگرفته است، اما راه حل، شکستن آن نیست بلکه زدودن غبار از سیمای آن می باشد که انشاالله با مشارکت حدأکثری صورت خواهد پذیرفت.

به خاطر ایران می آییم.

بسیج اساتید دانشگاه ایوان

 تاریخ 1400/03/19

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.