رئیس بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی ۱۶ آذر را نماد بیداری دانشجو، ایمان و امید اعلام کرد

استان سمنان
سازمان بسیج اساتید استان سمنان اعلام کرد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی ۱۶ آذر را نماد بیداری دانشجو، ایمان و امید اعلام کرد

کانون بسیج اساتید دانشگاه ایوان کی به مناسبت روز دانشجو اعلام داشت؛ ۱۶ آذر نماد بیداری دانشجو، روشنگری او درمیان تاریکی های زمانه خویش و حضور پیوسته و موثر او در صحنه تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان سمنان؛ دانشگاه ایوان کی طی بیانیه ایی روز دانشجو را نماد بیداری، ایمان و امید اعلام کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اساس جنبش دانشجویی تلاشی است برای فائق آمدن بر فضای تک قطبی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی که ثمره آن توسعه و پیشرفت کشور است.

١۶ آذر نماد بیداری دانشجو، روشنگری او درمیان تاریکی های زمانه خویش و حضور پیوسته و موثر او در صحنه تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

تا زمانی که جوانانی با ایمان های استوار و متکی بر خوی استکبار ستیزانه خود در میان میدان حضور نداشته باشند عالم جولانگه طاغوتیان و ظالمین خواهد بود و حرص و ولع مستکبرین حق حیات بشر مخصوصا مستضعفین عالم را خواهد بلعید.

16 آذر تنها بهانه ای است که جامعه با دقتی بیشتر اوضاع و احوال قشر دانشجو را مورد بازبینی و ارزیابی قرار بدهد، بخصوص مسله اشتغال که مهمترین دغدغه امروز همه جوان های ایرانی است. جوان ایرانی شایسته زندگی بهتر و زیباتر از اینهاست، اندیشه فردا جامعه فردا را از دل این نسل باید بیرون کشید و نگاهی مسولانه به این نسل از جوانان داشت.

امید است جنبش دانشجویی با تدبیری آگاهانه و مشی اعتدال گرایانه از راه خود که، همان عدالت خواهی و ضد استکباری است خارج نشود، تا بتوانیم میهن خویش را بر قلعه های شکوفایی و توسعه ببینیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.