استاد تراز انقلاب اسلامی( به بهانه سالروز شهادت دانشمند عارف دکترمصطفی چمران)

استان سمنان

استاد تراز انقلاب اسلامی( به بهانه سالروز شهادت دانشمند عارف دکترمصطفی چمران)

استاد تراز انقلاب اسلامی( به بهانه ۳۱ خرداد سالروز شهادت دانشمند عارف دکترمصطفی چمران)

⭕️ به گزارش دفتر رسانه سازمان بسیج اساتید استان سمنان دکتر علی اکبر حسن نژاد عضو هیات علمی دانشگاه دامغان یادداشتی به مناسبت  سالروز شهادت دانشمند عارف دکترمصطفی چمران تقریر کرد.

🔷سوال می‌شود که در وجود دکتر مصطفی چمران چه ویژگی هایی تجلی پیدا کرده بود که سالروز شهادت ایشان به عنوان روز ملی بسیج اساتید نامگذاری شده است؟حقیقتا وقتی به دوران تحصیل ایشان توجه گردد، . اینکه ایشان بعد از دانش آموختگی به استخدام آزمایشگاه‌های بل و پیشرانه جت ناسا در می آید، حاکی از این است که ایشان را می توان در قامت یک سرآمد علمی یافت. اما وقتی دغدغه درونی ایشان نسبت به اجتماع را ملاحظه می کنیم، به گونه ای که حاضر می‌شود جایگاه علمی خود را رها کند و به دنبال گم شده درونی خود، راهی کشورهای کوبا، مصر و لبنان شود. حاکی از آن است که به قول خودش، می خواهد بسوزد تا راه را روشن سازد و او این روشنی را در اصلاح اجتماع می بیند.

 🔶️اگر یک عضو هیات علمی علاوه بر جنبه علمی و تخصصی خود، متعین به ویژگی هایی از جمله : فعال بودن، مسئولیت پذیری، ایثارگری، مومن، رضایت مندی، برخوردار از وجدان کاری، انضباط کاری، روحیه تعاون و سازگاری اجتماعی، متعهد به انقلاب، نظام اسلامی و شکوفایی ایران عزیزو مفتخر به ایرانی بودن، باشد، می توان گفت که این شخص، استادی است در تراز انقلاب اسلامی.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.