سازمان بسیج اساتید استان سمنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

استان سمنان
طی بیانیه ایی

سازمان بسیج اساتید استان سمنان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

طی بیانیه ایی سازمان بسیج اساتید استان سمنان در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی, ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ( حفظه ا… تعالی)، آرمانهای بلند امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم، مدافع امنیت و شهیدان مدافع سلامت کشور و تاکید بر تداوم مسیر شهداء، ایام خجسته دهه مبارک فجر، را به آحاد مردم ایران به ویژه دانشگاهیان و فرهیختگان تبریک عرض نمود

به گزارش روابط عمومی؛ سازمان بسیج اساتید استان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا… ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ایی صادر کرد؛ متن بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون"

۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است که مردم غیرتمند ایران اسلامی با آرمان‌های جاودان حضرت امام خمینی، افکار و مواضع انقلابی مقام معظم رهبری و راه شهیدان بیعت مجدد نمایند.

ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌ا... الاعظم (عج) بر پا داشت. در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در رؤیای سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می‌برد، این پیروزی عظیم الهی، آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و امروزه به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر ایدئولوژی اسلامی و تعالیم مکتب تشیع نه تنها در ریشه‌ها بلکه در اهداف و پایبندی به آرمان ¬ها نیز انقلابی منحصر به فردبه شمار می‌آید؛ انقلابی با ویژگیهای اسلامیت، نفوذ و قدرت معنوی امام راحل، وحدت آحاد ملت، روحیه ایثار و شهادت طلبی، استقلال‌طلبی، آزادی خواهی، سازش ناپذیری، حفظ اصول انقلاب حتی در شرایط سخت و دشوار، تلاش برای دست یابی به خودکفایی اقتصادی و اهداف انسانی و معنوی در کنار اهداف مادی و اقتصادی.

انقلاب اسلامـی ایران ثمره همبستگی و پایداری مردم و اندیشه های مدبرانه  امام راحل است که بعد از ۴۲ سال همچنان با قدرت پابرجاست. در این یوم ا... ۲۲ بهمن، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده  که ترور و شهادت این بزرگ مردان عجز و ناتوانی آمریکای جنایتکار را در مقابل ملت بزرگ ایران به اثبات رساند، همچنین انتخابات اخیر آمریکا، که مهر باطلی بر پیشانی دموکراسی پوشالی غربی و سیاست های آمریکا بود، به فضل الهی همچون همیشه مردم غیور ایران با مشارکت فعال در انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر و ریاست جمهوری، مردم سالاری دینی را در مقابل  انتخابات فاسد و معیوب آمریکای جنایتکار به رخ جهانیان خواهند کشاند.

سازمان بسیج اساتید استان سمنان در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی, ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ( حفظه ا… تعالی)، آرمانهای بلند امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم، مدافع امنیت و شهیدان مدافع سلامت کشور و تاکید بر تداوم مسیر شهداء، ایام خجسته دهه مبارک فجر، را به آحاد مردم ایران به ویژه دانشگاهیان و فرهیختگان تبریک عرض می نماید.

سازمان بسیج اساتید استان سمنان امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت و هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم, فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته بهمن ماه ۱۳۹۹

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.