رئیس دانشگاه و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پی شهادت دانشمند هسته ایی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده تبریک و تسلیت گفت.

استان سمنان
سازمان بسیج اساتید استان سمنان اعلام کرد

رئیس دانشگاه و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پی شهادت دانشمند هسته ایی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده تبریک و تسلیت گفت.

با صدور بیانیه ایی ریاست دانشگاه و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود شهادت دانشمند برجسته هسته ایی را تبریک و تسلیت گفتند.

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان سمنان

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.*

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به صهیونیسم جهانی و ایادی مزدور آن در اقدامی وحشیانه ، یکی از خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهادت این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ است و ضربه سنگینی به جامعه علمی، پژوهشی ودفاعی کشور وارد کرد، اما دشمنان این مرز و بوم باید بدانند راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

بیگمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمنان ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل، رژیم آل سعود و مزدوران منطقه ای آنها از پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته ای و قدرت دفاعی کشور ذره ای خلل ایجاد نماید.

اینجانب به نمایندگی از اساتید بسیجی و تمامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تاکید می کنم راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهدشد و گروه های تروریستی و آمران و عاملان اين اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 رئیس دانشگاه و رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.